AUTOR Marja Čolak



PISMO MAJCI

5. SVIBNJA 2008. 13:43h

Sara Pukanić piše majci putem portala Javno.hr

Tekst

Mama, znaš da te nije silovao, da te nije šopao kokainom, stoji u pismu Sare Pukanić, čiju je autentičnost potvrdila tajnica Nacionala.

- Ovaj intervju me jako uzrujao i učinio jako, jako ljutom. Mama, kako te pobogu nije sram govoriti takve laži vezane uz tatu i ostale ljude oko njega?! – početak je to komentara ostavljenog pod intervjuom portala Javno s Mirjanom Pukanić, suprugom vlasnika Nacionala Ive Pukanića.

U potpisu komentara – pisma, napisanog u 1:52 sata u noći s nedjelje na ponedjeljak, stoji ime Sare Pukanić, a login autora komentara je 'konacibanana'. Kako bismo utvrdili tko zapravo komentira intervju, provjerili smo IP-adresu s koje je komentar poslan i otkrili kako dolazi s Nacionalovog servera.

Stoga smo u redakciji Nacionala provjerili znaju li da je netko u dva sata u noći komentirao intervju u kojem Mirjana Pukanić iznosi teške optužbe na račun svog supruga. Pismo je, potvrdili su u Nacionalu, napisala upravo kći Ive i Mirjane Pukanić, i to ne iz redakcije Nacionala, već iz vlastitog doma.

- Čula sam se sa Sarom, koja kod kuće ima Nacionalov server i kaže kako je ona napisala to pismo – rekla nam je tajnica redakcije Nacionala.

Domagoj Pavelić-.--.-
Photo Domagoj Pavelić  
Jelavić: Pismo ne treba brisati s portala

S obzirom da je Sara još uvijek maloljetna, postavlja se pitanje je li etično na portalu držati njene komentare. Od Mile Jelavić, pravobraniteljice za djecu, doznajemo kako Sarino pismo majci može ostati pod tekstom intervjua, osim u slučaju da sama Sara zatraži njegovo uklanjanje s portala.

Sarino pismo majci

Obraća vam se Sara Pukanić 

Ovaj intervju me jako uzrujao i učinio jako, jako ljutom. Mama, kako te pobogu nije sram govoriti takve laži vezane uz tatu i ostale ljude oko njega?! Ti sama znaš da to nije istina...znaš da te nije silovao, da te nije šopao kokainom (nagovoriti ženu od 45 godina na kokain....malo glupo i nerelano, zar ne?), znaš da te nije silio na "grupnjak" i graničio ti slobodu, zar ne? Čemu onda takve ružne riječi, ha mama? Mama, pomisliš li na mene, kako se ja osjećam...naravno da ne...već dugo nisi. Jesi li se i u jednom jedinom trenutku zapitala tko je pokušao ubiti tatu, ha? Naravno da nisi. Ja sam tati štit, ha? Kako ironično, zar ne? Mislim ipak da sam bila tebi štit već jedno duže vrijeme....i to jako dobro znaš.....bila bi ti štit kada bi jedva hodala, ja bi te spremala u krevet...a ujutro se toga nisi ni sjećala, možda i jesi, ali te bilo sram pa nisi ništa ni spomenula. Ja tati štit nisam, nije debil da mu ja moram biti štit. Tata ovisnik o kokainu nije. Ti si već dulje vrijeme stalno puhala nos i čistila ga sa štapićima za uši, išla bi ti sukrvica...od sinusa, govorila si...dada...as if, bila si stalno u up raspoloženju, nebi spavala noćima...A vidiš, tata je uvijek bio normalna raspoloženja, nije puhao nos i nije mu išla sukrvica.
Mama, nakon svih izrečenih ružnih stvari i neistina sa tvoje strane, ne ljutim se na tebe....žalim te i iskreno želim da se uisitinu izlječiš, a ne da nam ti "veliki"stručnjaci i ti prodajete fore da ti lječenje super napreduje. Želim da budeš par 40 % kao što si bila nekada.
Vas gospodična Zečević kako nije sram, ha? Jako dobro vidite da je riječ o bolesnoj osobi i to iskorištavate kako bi dobili bar 5 minuta slave, stvarno vas najiskrenije žalim. Ovo što sam rekla za Vas, odnosi se i na ostale novinare koji pišu što im ide u prilog, stavrno mi se gadi većina hrvatskih novinara, užas, fuj.
Sve najbolje i super Vam je ovo kaj radite, sam naprijed....nadam se da će Vas stići.
Morala sam reagirati, unatoč socijalnoj radnici i svemu...previše je sve to za mene.

Srdačan pozdrav, Sara Pukanić

Intervju koji je nagnao Saru da napiše javno pismo majci Mirjani pročitajte OVDJE.

Komentiraj

bottom
Član matrixdc
05.05.2008 14:17 h
Saro djete 
Strašno je to da majka i kćer putem portala ovako razgovaraju. Strašno je to što je tvoj otac učinio tvojoj majci a najstrašnije je to što je ta žena prošla. Sve samo zbog šake kuna ili slave. Svi smo i tako jednoglasno zakljućili da je Pukanić patološki tip.
Član spartak
05.05.2008 14:18 h
Pogrešna pozicija pisma na portalu 
Značajniji je intervju sa Mirjanom Pukanić nego pismo Sare koja sa slučajem Pukanić nema skoro ništa.Sara ne nudi objašnjenje zašto je mama uhapšena , zašto policija ne radi posao,itd....Nije jasno da i Javno ne razumije bit stvari i gura u fokus pogrešnu temu.
Član NoviVirus
05.05.2008 14:40 h
Dragi Nacional 
može li netko objasniti zašto je Sara budna u 2 am, zašto je ulogirana s krivim podacima, zašto ima 42 godine? tko je Jasna Pomikalo?

a sada za istač: Sara, čije ime sad već svi znaju, bila je pošteđena javnosti dok ju u priču nije uvukao njen otac. zamislite vrhunskom tehnologijom dobro opskrbljenog medijskog tajkuna koji nije u stanju nazvati policiju, nego oko ponoći naziva svoje malodobno dijete, jer su "pucali na tateka". što bi bilo da je pucnjava nastavljena, da je dijete preko mobitela slušalo što se događa, da je Pukanić, olfo, stvarno ranjen, ili nedaj bože....onda taj isti Pukanić pohodi institucije i udruge i traži zaštitu za "malodobno dijete", traži zaštitu i za sebe zbog malodobnog djeteta,iako je dijete stariji punoljetnik za koje važe drugačiji kriteriji. I evo, dijete je konačno u centru pažnje, što je on sve vrijeme i htio. Rječju: Pukanić je stvarno kreten i pravobraniteljica za djecu i centar za socijalnu skrb bi konačno trebali nešto napraviti. ne bi bilo dobro da, nakon što ju je on otuđio od majke, Sari sada budu onemogućeni i kontakti s ocem. Ali djetetu je itekako potrebna pomoć psihologa i to vrsna, a ne nekoga iz Pukijeve ergele. Ona mora moći imati kontakt i s ocem i s majkom, koja ziher nije idealna mater, ali to nije dovoljan razlog da joj se otimaju prava, uključujući pravo na odnos s vlastitim djetetom.

Institucije opet zakazuju, nadležni seru, a dijete je konačno ozbiljno nadrapalo.
Član va_nja
05.05.2008 15:20 h
Apel majkama da lažno ne optužuju očeve 
DJECA ŽRTVE RAZVODA - Apel majkama da lažno ne optužuju očeve za zlostavljanje djece

http://www.sutra.hr/pregled/zlostavljanje/1008/djeca-u-razvodu

http://blog.vecernji.hr/ocevblog
http://morgiana.blogger.ba/
http://www.otac.ba
http://www.pateros.hr
http://www.otac-cg.com
http://www.otac-hr.com
http://www.godo.bloger.hr
http://www.dijete-razvod.bloger.hr
http://www.udruga-dijete-razvod.bloger.hr
http://www.donquichotte.bloger.hr
http://www.nemresbilivit.bloger.hr
http://www.imanade.bloger.hr
http://www.rolada.bloger.hr
http://www.zodax.bloger.hr
http://tatasplit.blog.hr
http://renomateo.blog.hr
http://www.rainman.bloger.hr
Član binodina
05.05.2008 15:23 h
... 
mislim da Sara nije autor ovog pisma.
Sigurna sam da se moze provkeriti bar s koje IP adrese je poslano.....iako sam 99,9% uvjerena da je autor ovog pisma IVO PUKANIC.

Nekako mi je u njegovu stilu,ono kad zeli da se pokaze...."jadan ja,svi na mene,ni kriva".Pogotovo ono famozno "POBOGU".

Mora da se autor pisma jako brinuo i za djecu Gorana Ivanisevica.Kako to da se navodnoj Sari, taj tatin nacin zarade nije svidio?Kako to da joj to nije bilo gadljivo???


Uostalom,i tice na grani znaju da je autor Puki-matrix pa prema tome ovo je samo jos jedan dokaz koliko je Puki jadan i bijedan "covik"
Član drKrleza
05.05.2008 15:50 h
Javno.com je nasjeo i opet Nacionalov PR 
udara ritam. Intervju je slabo odrađen a potom ste nagazli na sentiš minu ušmrkanog turopoljca: Sada je u fokusu Sara (tu jedino može nešto socijalni rad, a tamo je Puky najjači - tj. Dorica Glupačić).... možda, još imate šansu uzdići se na ovom videu (as Index) ako iskoristite utjecaj kod Mirjane i navedete ju da:
1. govori iskreno stvari od općeg interesa umjesto osobnoga (nisu simpatije javnosti pobrane radi želje da bude dama nego ono što hr. vlastodržci ne shvaćaju: narod lakše trpi siromaštvo nego nepravdu!)
2. samo radi internet medija gđa.Mirjana sada ne trune u nekoj zabačenoj ludari i pošteno bi bilo da polovicu milijuna koje će steći pokloni internet zajednici
3. umjesto bombastičnih naslova objavite dokaze kojima će bar jedna velika riba skončat karijeru
4. nije pamtno Bajića unaprijed svrstavati jer to što zajedno šmrču ništa ne znači tj. nema poštenja među kriminalcima
Član stara
05.05.2008 16:00 h
Tajnica kaze: 
"- Čula sam se sa Sarom, koja kod kuće ima Nacionalov server i kaže kako je ona napisala to pismo – rekla nam je tajnica redakcije Nacionala."

Znaci server Nacionala se ne nalazi u Nacionalu - vec u stanu Ive Pukanica?


Član stara
05.05.2008 16:10 h
By the way 
stil pisma je prepoznatljivo patetican.
POBOGU puki skuliraj se - koje bi dijete mami napisalo pismo u kojem se spominje rijec "grupnjak"?

Sto ne volis zenu - mogu shvatiti, ljubav dodje i prodje.
No to sto vlastito dijete guras u ralje javnosti da bi oprao svoje izgubljeno dostojanstvo je stvarno dno dna.
Zapamti, djeca prije ili kasnije uvijek polove konce.
I sve sto radis najvise ce stetiti upravo tebi.
Član NoviVirus
05.05.2008 17:12 h
drKrleza 
OK, možda imaš pravo, centar za socijalnu skrb je najslabija karika (ili iz Pukijeve perspektive najjača), ali cura stvarno treba nečiju pomoć i zaštitu inače će ju ovo izluditi do kraja. i to ne smije biti nitko iz pukijevof kontingenta!!!!!

naravno da je tu riječ o institucijama, uostalom i Mirjana to kuži i dobro se drži.

ali je riječ i o njoj, njena su prava zgažena i ona je u
središtu priče. o njoj će ovisiti kako će se stvari dalje odvijati. kloko god zvučalo patetično, Mirjana Pukanić tu vodi bitku za cijelu naciju i treba i svaku moguću podršku a ne nadmetanje između portala. zato zajebi usporedbu s indexom

slažem se da ni Bajiću ne bi trebalo onemogućiti izlaznu strategiju, zbog par ušmrkaja. osim ako nije i dublje uvaljen, a to može demantirati samo ako cijelu stvar izvede na čistac, pa makar trenutno žrtvovao i karijeru. u tom bi slučaju mogao iz priče izaći kao heroj, ako ne, s vremenom će sigurno sve izaći na vidjelo. ako ne bude riješen ovdje, ovaj će slučaj sigurno završiti na Evropskom sudu pravde.

Bajiću čekamo vašu odluku. ljudska prava ne smije se žrtvovati u ime nikakvih viših ciljeva, jer to bi bio taj famozni totalitarizam, fašizam i sve to.
Član abc123
05.05.2008 18:05 h
Kada je majka jedva hodala i jedva govorila sigurno je to bila reakcija na "sretne" okolnosti u kojima se našla. A otac je sjedio u sauni sa predsjenikom i mijenjao svijet jer svi su drugi glupi osim njega i onda je ponosno dolazio kući i još više uništavao ženino samopouzdanje. Sarice, ako si toliko brinula i pomagala majci gdje si bila onaj dan kada su je kao zvijer vukli po Ilici sa lisicama na rukama? Zar se nisi bojala da će se mama samoozlijediti? Zar je otac mislio da će i taj skandal neopaženo proći kao i oni raniji?
Majka da nije tako reagirala nikada nebi izašla iz ovog pakla u kojem se našla!
Član penklub
05.05.2008 18:18 h
Jadna djevojčica 
Jasno je da pismo nije pisala Sara jel odkuda bi dijete znalo i moglo pričati o intimnim detaljima roditelja kao sto je silovanje, grupnjak i slično.
Ovim člankom i novinar vjrojatno želi pokazati javnosti koliko nisko pada Pukanić kada po ko zna koji puta manipulira javnost sa svojim nedužnim djetetom. Ovaj komentar napisan u Sarino ime, samo je potvrdio Mirjaninu tvrdnju da Ivo Pukanic ne bira sredstva i da jadnu djevojčicu koristi kao štit u vlastitim obračunima i da pri tome ni malo ne misli na njen razvoj, njeno zdravlje i njenu budućnost.
Mislim da Mirjana ispravno postupa oko kćerke, jer ona će shvatiti istinu prije ili kasnije...
Član binodina
05.05.2008 19:49 h
Pukijev stil... 
Ti si već dulje vrijeme stalno puhala nos i čistila ga sa štapićima za uši, išla bi ti sukrvica...od sinusa, govorila si...dada...as if, bila si stalno u up raspoloženju, nebi spavala noćima...A vidiš, tata je uvijek bio normalna raspoloženja, nije puhao nos i nije mu išla sukrvica.

OVAJ DIO PISMA:) NEMILO PODSJECA NA PUKIJEVO OPISIVANJE ATENTATA.
GLUPO,PATETICNO I PROZIRNO ZA POPJEZDITI:)))))

POSEBNO ME SE DOJMIO OVAJ "UP" IZRAZ:)))

Pa dokle ce ovoj idiot od Pukanica zahebvavati cilu Hrvatsku javnost?
Ocito se na Extrinoj zabavi opet povuklo viska belog:))
Član offoff
05.05.2008 20:19 h
Prozirno 
Ma smiješno, današnja djeca se NE SLUŽE ovakvim rječnikom i uopće ne sumnjam da je autor Ivo Pukanić.
Ali i dalje ne razumijem zašto on misli da je nevidljiv??????? i nedodirljiv???? Pet likova iz političkog vrha koji mu čuvaju dupe nisu SVEMOGUĆI!!!!!

Član zujalica
05.05.2008 20:42 h
dajte nam interview sa S.P. 
@Javno, ako ste otkrili s kojeg je servera postano pismo S.P., zašto niste provjerili IP adrese nickova "vitomir" i "nistanesto" za koje isto postoje indicije da su bili prikačeni s istog servera. Bez obzira što su profili naglo izbrisani, postoje logovi na serveru Javnog i lako je provjeriti odakle su se kačili. A onda, ako pravobraniteljica kaže da smijete ostaviti komentar S.P., a vi ga još pretvorite i u vijest, zašto
ne nazovete "malu" i napravite s njom intervju, odnosno pitate ju je li ona pisala i postala taj komentar. Ili, zašto ne objavite ono pismo S.P. koje je umalo pročitao Aleksandar Stanković kada se poput Zrinke Vrabec Mojzeš obrušio na Banca?!
Član zujalica
05.05.2008 21:01 h
još nešto 
i od kada je izjava tajnice Nacionala relevantna? To je kao da bi se za ozbač uzela izjava "domaćice" koja je pustila u stan Mirjane P. policiju i hitnu, a kasnije, olfo, pronašla dop.
Član zujalica
05.05.2008 21:05 h
niki123 
a nije bez vraga prisjetiti se izjave Mirjane P. da je "tatek" otvorio profil na "Iskrici" pod nickom niki123, preko kojeg ju je nudio swingerima. Dakle, taj je profil otvoren s istog IP-a (servera Nacionala iz stana Mirjane P.), preko kojeg je navodno postala S.P. Da bi se sve ovo povezalo ne treba imati veći IQ-u od "tateka".
Član abc123
05.05.2008 22:45 h
!! 
Tek sada sam konačno shvatila, ah malo sam starija, da je život Mirjanin u opasnosti. Moglo bi se lako desiti da joj se desi neki nesretni slučaj!
Član mariva
05.05.2008 22:48 h
puki puki 
koja si ti patološka kreatura. Bolesniku, mogu te vidjeti kako uvjeravaš svoje dijete kako je prijeko potrebno napisati ovako nešto na portalu javno, na kojem zločesti judi napadaju njenog jedinog taticu. Naravno da to ona nije to napisala ...ona je instrument u rukama patološkog lažljivca i manipulatora. Gdje su sada institucije da zaštite to dijete?!
Ovo je silovanje mlade i neiskvarene duše.
GDJE STE SADA BAJIĆU, MESIĆU I INI.. ???
RAZVALITE TU SPODOBU I ODUZMITE MU MOGUĆNOST DA I DALJE UNIŠTAVA SVOJE VLASTITO DIJETE...
Član binodina
05.05.2008 23:58 h
:( 
Zalost te izila Pukanicu!!!!!
Ovo sve priredjivati svom ditetu! ZASTO??????

Spodobo najobicnija,srami se dok si ziv i ti i SINA KARLI!!!!

Sve se OVO moglo izbjeci samo da si se najnormalnije razveo od Mirjane!!!
Hebi ga,ocito su tebi i Sini vaznije pare od vlastite ceri!!!!
Konjino pohlepna i bezobrazna.
Stvarno moras biti NAJVECI KRETEN kad svoju vlastitu cer ovako iskoristavas!!!!

MIRJANA je za tebe EXTRA NORMALNA OSOBA

Član Justicia
06.05.2008 00:15 h
Ma, nevjerojatno!!! 
Zašto pukanić nije mislio na svoje dijete i prije ovoga, da ga ugrožava poslovima kojima se bavi (on sam najbolje zna kakvim), jer čim mu prijeti opasnost po život, ugrožava i vlastito dijete , nitko, tko stvarno voli istinski svoje dijete ne upliće se u riskantne situacije misleći prvenstveno na njega. Mirjana sigurno nije cvijeće u ovoj priči, ali Puki ne smije tako olako stavljati dijetetovo ime u usta, i koristiti protiv majke, jer roditelji su roditelji, ma kakvi bili i od toga se ne može pobjeći!
Član binodina
06.05.2008 00:24 h
??? 
Ne znam tko svituje Pukija ali s ovim je opet razbisnija cilu Hrvatsku javnost.
Ja ne mogu virovati da ovo radi svom vlastitom ditetu!!!!!

Moze Puki biti sritan sta ga je Mirjana ocito volila i vise nego je tribalo!!!
Nazalost,Sara to ne shvaca.
Da mu je bila koja druga,oderala bi ga ka' zeca i njega i Sinu Karli.
Tu stracu SINU, nitko od ostalih novina ne spominje.....ZNA SE zasto!!!!
Član RedDragon
06.05.2008 08:35 h
Ovo su čiste gluposti... 
Na ovaj način se ne izražava ni jedan prosječan sedamnaestogodišnjak u gradu Zagrebu! Pukaniću di ti je kraj? Fuj!
Član
06.05.2008 10:32 h
Očito je, 
kako je dijete instrumentalizirano od svojega tatice, koji ne preza od bilo kakovih sredstava, da prsima prvi dodirne ciljnu traku.
Član mariva
06.05.2008 13:28 h
sina karli 
je kuja, jer svojom šutnjom upravo podržava sve pukanovićeve gadosti a vjerovatno ga i savjetuje. Kako su se samo našli: kuja i gad. Divota. Dao bog da im se vrati sve natrag. Ljubav bi pukla samo da novčića nestane... mirjani savjet: UZMI SVE ŠTO TI PRIPADA, TRAŽI I POLA STANA GDJE GADOVI ŽIVE. BORI SE ZA SVOJE DIJETE. POČNI NOVI ŽIVOT.
Član Mura
06.05.2008 15:32 h
Pa šta se sad svi napali tu Sinu Karli? Pa šta vam je ova kriva? Pa nije ona kriva šta stanuje u istoj zgradi ko i direktorica Hitne. Pa šta ako je Pukanić kupio kuću na Ribnjaku? Valjda je pošteno zaradio i kupio. Šta ima veze šta su oni ljubavnici? Njihova stvar. A i šta im ne bi bilo lakše da je njegova žena u ludnici pa da uživaju u cjeloj imovini, a ne da im ona smeta i stalno traži svoj dio. Triba ih razumit, judi moji.
Član labradorica
06.05.2008 15:41 h
Žao mi je djeteta 


žao mi je djeteta, izmanipulirano je i psihički zlostavljano od umobolnog oca ... odrastati u takvom paklu?????


Tog kretena, kriminalca Pukanića, ako ni zbog čeg drugog zatvorila bi doživotno zbog vlastitog djeteta ...
Član binodina
07.05.2008 14:09 h
Kad 
bi se u 'rvatskoj postivali zakoni,onda bi davno Puki i ostali bili u przunu.
Hebi ga,u przunima nema mista za ovakve kriminalce poput Pukijsa.
Mista u przunima smo zauzeli MI koji posteno zaradujemo,ne primamo mito pa smo se sjebali i nemamo soldi za platiti kazne kad se krivo parkiramo:)

Član jana27
08.05.2008 12:48 h
mislim da je Mirjana jadna nadrapala...možda joj se "slučajno"nešto dogodi.... spasite ženu, ova mala treba na psihijatriju sa tatom,bolje neka poštuje svoju majku koja ih hrani nego da ju vrijeđa. SRAMI SE SARA! kakav je ovo odnos majke i kčerke?? ja imam 27 godina i svoju mamu čuvam ko kap vode na dlanu,mama je jedna jedina!!!Rodila te,hranila i presvlačila...
SRAMI SE RADI SVAKE RIJEČI KOJU SI PROTIV SVOJE MAJKE NAPISALA, VRATIT ĆE TI SE TO SVE!!!
Član marin sestic
09.05.2008 17:22 h
Pazi ovo: 
....''znaš da te nije silio na "grupnjak" i graničio ti slobodu, zar ne? ''

Pametno neko maloljetno dijete, napredno, sve zna pa i o grupnjaku. 14-15-16 godina je pravo vrijeme za poćeti.

Glupi neki roditelji, hebu se pred djetetom da vidi, i to ne samo oni, imaju seansu koljektivne opaljotke.

Kako maloljetno dijete piše očito tata nije učestvovao, vjerovatno samo mama a tata je snimao .....

Bože kako ih nije sram, kako se sutra mogu pojaviti u društvu, čita li ovo koji psiholog ili smo svi ludi?



Članke mogu komentirati samo članovi kluba.

Prijavite se ili registrirajte u klub. Registracija je besplatna.

  Login
  Lozinka