U Zagrebu prosvjedni Marš protiv Monsanta
"Vikend gmazova" u zagrebačkom ZOO-u
TJEDAN SUVREMENOG PLESA U HNK Stižu gosti iz cijeloga Svijeta
Cest is d'best s više od 500 izvođača u centru grada
Konferencija: studenti s invaliditetom su pobjednici
14. LIPNJA 2012. 17:11h
Danas je u organizaciji Nestlé žitarica održan okrugli stol na temu “Navike i učestalost doručkovanja kod djece“. Okrugli stol okupio je stručnjake iz područja školske medicine, predškolske skrbi i nutricionizma: Ivana Pavić Šimetin iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Darija Vranešić Bender - KBC Zagreb, Ljiljana Vučemilović, glavna sestra Dječjeg Centra Sunce te koautorica priručnika Prehrambeni standard za planiranje prehrane u dječjem vrtiću – jelovnici i normativi i Ines Panjkota Krbavčić s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Zagreb. Raspravu o važnosti stvaranja navike doručkovanja kod djece moderirala je Petra Neuner Geržinić, a govornicima se pridružila se i poznata hrvatska glumica Bojana Gregorić Vejzović koja je zaštitno lice Nestlé Nesquik žitarica.
U sklopu prve teme okruglog stola: Navike djece i status uhranjenosti s posebnim naglaskom na učestalost doručka, sudionicima su prikazani rezultati istraživanja za 2009/2010 „Ponašanje u vezi sa zdravljem u djece školske dobi“, provedenog od Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u sklopu međunarodnog istraživanja Health Behaviour in School-aged Children za Hrvatsku i grad Zagreb.
Prema rezultatima istraživanja u Hrvatskoj radnim danom uvijek doručkuje tek 59 posto učenika i 54 posto učenica, a vidljiv je i trend prema kojemu, kao i prethodnih godina, s porastom dobi sve manje djece doručkuje.
Također, svojom tjelesnom težinom zadovoljno je 66 posto dječaka i 63 posto djevojčica u dobi od 11 godina, 62 posto dječaka i 60 posto djevojčica u dobi od 13 godina te 63 posto dječaka i 55 posto djevojčica u dobi od 15 godina, iz čega je vidljivo kako se kod djevojčica nezadovoljstvo tjelesnom težinom povećava s dobi.
U sklopu druge teme okrugloga stola: Znanstveni dokazi važnosti navike doručka u djece, sudionici su govorili o utjecaju doručka na zdravstvene aspekte u djetinjstvu i odrasloj dobi te zaključili kako je redoviti doručak navika koja pridonosi optimalnom zdravlju cijele obitelji, uzevši u obzir kako djeca koja doručkuju imaju bolju koncentraciju, postižu bolje rezultate na testovima te lakše održavaju normalnu tjelesnu masu, a izostavljanje doručka dovodi se u vezu s općenito neadekvatnom prehranom i pojavom kroničnih bolesti.
Uvaženi su sudionici okrugloga stola raspravljali i o ulozi roditelja, odgajatelja, nastavnika i institucija u stvaranju navika doručkovanja kod djece te naglasili kako se navika redovitog doručkovanja stječe već u djetinjstvu, stoga roditelji svojim primjerom trebaju pokazati djeci kako započeti uspješan dan.
Glavni zaključci okruglog stola:
a) za zdravi doručak potrebno je odabrati nutritivno vrijedne namirnice poput peciva ili žitnih pahuljica od cjelovitog zrna, mlijeka i mliječnih proizvoda te voća ili voćnog soka
b) redovitost doručka kao temelja izbalansirane prehrane igra ključnu ulogu u prevenciji najznačajnijeg javno zdravstvenog problema, a to je debljina
c) institucije (vrtići i škole) igraju vrlo značajnu ulogu u razvoju navike doručkovanja, a Priručnik „Prehrambeni standardi za planiranje prehrane u vrtićima“ odlična je inicijativa sa, kako smo čuli, iznimnim rezultatima
Bandić: u kampanji ću ukupno potrošiti do 800.000 kuna
DIGITALNA ZAHVALA U ZAGREBU Bogu hvala na odluci Ustavnog suda
Pokrenuta kampanja za pomoć u liječenju bolesne male Zaprešićanke
"Vikend gmazova" u zagrebačkom ZOO-u
Gradonačelnik oko podne s vatrogascima, a navečer na zabavi s Hercegovcima
Juris protecta : Glasajte za Ostojića jer je manje zlo od Bandića
Potpuni debakl ljevice u Zagrebu i veliki trijumf Milana Bandića
FOTO: Zgodne djevojke prošetale špicom na Tkalči i Cvjetnom
Raspored sprovoda 24.5.2013.
TJEDAN SUVREMENOG PLESA U HNK Stižu gosti iz cijeloga Svijeta
U ponedjeljak otvaranje kupališne sezone na Šalati
Koji Milanović je lagao građane o Bandiću? Onaj 2009. ili ovaj 2013. godine
FOTO: Špicerice uljepšale tmurno subotnje jutro u Zagrebu
U Zagrebu prosvjedni Marš protiv Monsanta
Bandić: u kampanji ću ukupno potrošiti do 800.000 kuna
Ostojić očekuje pobjedu u drugom krugu
"Vikend gmazova" u zagrebačkom ZOO-u
TJEDAN SUVREMENOG PLESA U HNK Stižu gosti iz cijeloga Svijeta
Cest is d'best s više od 500 izvođača u centru grada 
Video koji je pogledan više od 6 milijuna puta! Uz današnje visoke cijene goriva malo tko ne pristao pjevati za besplatan spremnik benzina. Upravo na to pristao je jedan bračni par i pritom nasmijao mnoge.
Bill Withers: Ain't no sunshine!
Samo je jedno
Zdravko Mamić izvrijeđao ministra Jovanovića