29. OžUJKA 2011. 15:04h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Ako žene konzumiraju “junk food” tijekom trudnoće, i njihova djeca mogla bi kasnije u životu jesti lošu hranu, pokazalo je novo istraživanje znanstvenika iz istraživačkog centra FOODplus sa Sveučilišta Adelaide u Australiji, prenosi Daily Mail.
Trudne žene čija prehrana obiluje visokim udjelom šećera i masti utječu na svoju nerođenu djecu te ona u životu teže mogu odoljeti nezdravoj hrani.
Znanstvenici su proveli eksperiment na dvije skupine odraslih štakora tijekom trudnoće i laktacije. Jedna je skupina hranjena standardnom hranom za štakore, dok su druge hranili masnom hranom koju inače jedu ljudi.
Mladim štakorima nakon rođenja je dopušteno da sami odaberu što žele jesti. Potomci majki koje su bile hranjene “junk foodom” jeli su više te hrane od potomaka majki koje su bile hranjene običnom hranom za štakore.
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
AUTO
HOROSKOP
MODA