OPASNOST OD PRETILOSTI
3. OžUJKA 2010. 08:51h
Pomoć Splitu: Snimili video s objašnjenjem kako koristiti lopatu za snijeg
Valentinovo: Što pokloniti, večeru u mraku za dvoje ili parcelu na Mjesecu?
Žena iz Škotske zarađuje 193 eura po satu stojeći deset minuta kraj jezera
Google obilježio obljetnicu rođenja Charlesa Dickensa
Čovjek konačno došao do antarktičkog jezera Vostok. Što nas tamo čeka?
Tekst
Najnovija studija potvrdila je da mali Amerikanci tri puta dnevno jedu grickalice između obroka te im prijeti opasnost od pretilosti.
Mali Amerikanci tri puta na dan jedu grickalice i slatkiše, uz redovite obroke, zbog čega su izloženi opasnosti od pretilosti, potvrdila je američka studija objavljena u utorak.
Studija provedena na Sveučilištu Sjeverne Karoline obuhvatila je približno 31.000 djece u razdoblju od 1977. i 2006. Studija je pokazala da zadnjih godina 98 posto djece jede između obroka, a potkraj sedamdesetih to je činilo 74 posto djece.
- Neka djeca, posebno mlađa, gotovo neprestano nešto grickaju - tvrdi nutricionist Barry Popkin, glavni autor studije objavljene u časopisu Health Affairs od ožujka.
Ta otkrića zabrinjavaju jer sve više djece u SAD-u neuredno jede, što bi moglo uzrokovati pretilost, dodao je.
U SAD-u je svako treće dijete ili adolescent pretilo ili prekomjerne težine, a pretilost već u ranoj dobi može uzrokovati kronične bolesti, poput visokog tlaka, dijabetesa ili kardiovaskularnih bolesti.
- Djeca jedu tri obroka na dan, ali uz to pojedu i grickalice, koje su vrlo kalorične i nemaju nikakvu hranjivu vrijednost - dodao je Popkin.
Tako djeca, grickajući između obroka, na dan unesu u prosjeku 168 dodatnih kalorija.
Studija je pokazala da kod djece čips, slane grickalice, čokoladice i drugi slaktiši čine 27 posto dnevnoga unosa kalorija.
Ne vodite djecu vani ako je temperatura ispod -10 Celzijevih stupnjeva
Žena iz Škotske zarađuje 193 eura po satu stojeći deset minuta kraj jezera
Zdravija prehrana i vježbanje tri puta tjedno čine čuda...
Ne znate kuhati? Nema problema, (na)učit ćete s nama
Valentinovo: Što pokloniti, večeru u mraku za dvoje ili parcelu na Mjesecu?
Pročitajte horoskop za 7. veljače 2012.
Pročitajte horoskop za 6.veljače 2012.
Čovjek konačno došao do antarktičkog jezera Vostok. Što nas tamo čeka?
Omiljena dizajnerica gospođe Obama lansirala kolekciju seksi cipela
Čuveni puder slavi 130. rođendan - Banane od T.LeClerca
`Rent the Riches` stiže u Hrvatsku: Unajmite brend po povoljnim cijenama
NASA na Antarktici otkrila pukotinu koja se neprestano širiKomentiraj
Pročitajte horoskop za 9. veljače 2012.
Pomoć Splitu: Snimili video s objašnjenjem kako koristiti lopatu za snijeg
Valentinovo: Što pokloniti, večeru u mraku za dvoje ili parcelu na Mjesecu?
Ne vodite djecu vani ako je temperatura ispod -10 Celzijevih stupnjeva
Zdravija prehrana i vježbanje tri puta tjedno čine čuda...
ZANIMLJIVOSTI
HOROSKOP
HOROSKOP