SVAKODNEVNA KONZUMACIJA
27. SIJEčNJA 2009. 08:53h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Istraživanje provedeno na miševima dokazalo je kako se protiv oštećenja jetre zbog alkohola ili debljine može boriti na dva načina.
Redovno uzimanje aspirina štiti od bolesti jetara koje pogađaju milijune ljudi u svijetu a posljedica su zloporabe alkohola, uzimanja prevelikih doza nekih lijekova i prekomjerne tjelesne težine, prema istraživanju objavljenom u ponedjeljak SAD-u.
- Velik broj tvari kao što su lijekovi i alkohol mogu teško oštetiti jetra, a mi smo otkrili dva načina kako blokirati mehanizam odgovoran za tu štetu - rekao je Wajahat Mehal iz službe za imunobiologiju medicinskog fakulteta sveučilišta Yale, u Connecticutu, voditelj istraživanja koje je objavljeno u Journal of Clinical Investigation od 26. siječnja.
- Naša je strategija svakodnevno uzimanje aspirina radi zaštite jetara, a ako je šteta već načinjena, uzimanje tvari koje potiču imunološke reakcije - dodao je.
Istraživanje je provedeno na miševima.
Znanost potvrdila
Otkriće bi moglo omogućiti da se u kombinaciji s aspirinom primjenjuju eksperimentalni postupci liječenja koji su se pokazali dobri za različite bolesti, ali se od njih moralo odustati zbog njihove štetnosti za jetra, ističe taj liječnik.
Ovaj uspjeh "pruža mogućnost da pacijenti s bolesnim jetrima manje trpe zahvaljujući novom i jednostavnom pristupu", dodaje Mehal.
Medicinska znanost je već potvrdila da aspirin ima dobro preventivno djelovanje na bolesti srca i krvnih žila i na neke vrste raka.
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
AUTO
HOROSKOP
MODA