NEDOSTAJE IM VITAMINA D
19. KOLOVOZA 2009. 08:56h
Osotjić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
U normalnim uvjetima, vitamin D se u organizmu stvara izloženošću sunčevoj svjetlosti, što je u Velikoj Britaniji problem zbog klime.
Čak tri četvrtine odraslih Britanaca ima premalu razinu vitamina D u organizmu te su time skloniji razvijanju opasnih zdravstvenih tegoba, pokazalo je istraživanje Health Supplements Information Servicea (HSIS). Ralog tomu je njihova nekvalitetna prehrana i pomanjkanje sunčanih dana u Velikoj Britaniji.
Kako javlja Femalefirst, nutricionistički stručnjaci u Velikoj Britaniji apeliraju na poboljšanje prehrane i unos zamjenskih proizvoda na bazi vitamina D. Studije pokazuju kako bi to bilo dovoljno rješenje prilično loših zdravstvenih prognoza za velik broj Britanaca.
Premalo izlaganja Suncu
U normalnim uvjetima, vitamin D se u organizmu stvara izloženošću sunčevoj svjetlosti, što u Velikoj Britaniji predstavlja problem zbog njihovih vremenskih uvjeta. Naime, Britanci imaju ''pristup'' sunčevoj svjetlosti samo sedam mjeseci godišnje. No, u izlaganju sučevoj svjetlosti odmaže i strah od raka kože, kao i kulturološki razlozi pokrivanja iste.
Svakodnevni unos hrane bogate vitaminom D može pomoći u poboljšanju zdravstvenog stanja. Riječ je o ribama bogatim uljem, mesu, masnoći, žitaricama, mliječnim proizvodima i jajima. No, to su sve proizvodi čija je potrošnja značajno pala proteklih godina.
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 23. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
Tilda Swinton pozirala za modni transseksualni časopis Candy
Dnevni horoskop za 20. svibanj 2012.
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Osotjić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
ZANIMLJIVOSTI
ZDRAVLJE
HOROSKOP