ZDRAVLJE ULAZI KROZ ŽELUDAC
28. OžUJKA 2007. 10:03h
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Vrijedna škola u Zadru: Počinje tečaj za ljubitelje glagoljice
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Tekst
Sastojci koji se nalaze u čokoladi, jabukama, kruškama i vinu djeluju povoljno na zdravlje.
Hrana bogata okusom poput jabuka, krušaka, tamne čokolade i crvenog vina može spriječiti nastajanje koronarnih bolesti.
''Smatra se da flavinoidi i antioksidansi koji se nalaze u hrani biljnog podrijetla čuvaju srce zbog toga što smanjuju razinu LDL kolesterola zvanog još i loši kolesterol'', kaže dr. Pamela J. Mink iz tvrtke Exponent.
Istraživanje o flavonoidima trajalo je 16 godina. Znanstvenici su putem baze podataka ministarstva poljoprivrede izračunali koliko otprilike flavonoida ima u hrani određene regije, te su na temelju upitnika izračunali koliko određena osoba unosi flavonoida hranom. Na kraju su napravili istraživanje koliko flavonoidi utječu na kardiovaskularne bolesti u postmenopauzalnih žena.
Tri podvrste flavonoida, antocijanidi, flavanoni i flavoni povezani su sa značajno sniženim rizikom kardiovaskularnih bolesti.
Jabuke, kruške, grejp, jagode i tamna čokolada sadrže te dobre spojeve, te snižavaju rizik od koronarnih bolesti.
Ovo je prvo ovakvo istraživanje, a znanstvenici smatraju da bi tu tezu trebala potkrijepiti i daljnja istraživanja.
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 23. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
Tilda Swinton pozirala za modni transseksualni časopis Candy
Dnevni horoskop za 20. svibanj 2012.
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Osotjić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
ZANIMLJIVOSTI
ZDRAVLJE
HOROSKOP