NOVO ISTRAŽIVANJE
13. SIJEčNJA 2010. 17:06h
Tekst
Ustanovljeno je i da su neka djeca koju su majke dojile kraće od 6. mjeseci kasnije pokazala agresiju u ponašanju, a neka su bila depresivna
Stručnjaci Telethon Institute for Child Health Research sa sjedištem u australskom Perthu proveli su istraživanje na 2.366 djece u državi Zapadnoj Australiji. Znanstvenici su pratili psihički razvoj djece u njihovoj dobi od dvije, pet, osam, 10 i 14 godina. Utvrdili su da su se djeca koju su njihove majke dojile dulje od šest mjeseci bolje nosila sa stresom.
- Dojenje dulje od šest mjeseci pokazalo se pozitivnim za psihičko zdravlje djece u mlađoj dobi , ali i u adolescentskoj - rekla je australska znanstvenica koja je vodila istraživanje dr. Wendy Oddy.
Ustanovljeno je i da su neka djeca koju su majke dojile kraće od šest mjeseci kasnije pokazala agresiju u ponašanju, a u ekstremnim se slučajevima razvila i depresija.
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 23. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
Tilda Swinton pozirala za modni transseksualni časopis Candy
Dnevni horoskop za 20. svibanj 2012.
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Osotjić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
ZANIMLJIVOSTI
ZDRAVLJE
HOROSKOP