26. LIPNJA 2010. 20:44h
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Vrijedna škola u Zadru: Počinje tečaj za ljubitelje glagoljice
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Tekst
Najnovija istraživanja koja su proveli američki znanstvenici uz neke stare zaključke, donjeli su i nove zanimljivosti. Realno je da roditelji ne mogu potpuno utjecati na eksperimente kojima će njihova djeca biti okružena u pubertetu, no definitivno mogu djelovati preventivno.
Djeca strožih roditelja koji praktički zapisuju vrijeme dolazaka i odlazaka njihove djece, imaju dva puta veću mogućnost da postanu ovisnici o alkoholu, za razliku od onih koji imaju brižne i razumne roditelje.
Međutim, to ne znači da se djeca ne trebaju uopće kontrolirati. Djeca onih roditelja koji prema njima pokazuju malo ili nimalo pažnje imaju također veliku mogućnosti za konzumaciju veće količine alkoholnih pića.
Prema ovoj studiji, roditelji koji nisu prestrogi, ali su briži trostruko smanjuju mogućnost da njihova dijeca u budućnosti posežu za alkoholom. Djeca koja potječu iz religioznih obitelji manje piju, a to je posljedica utjecaja odgovornosti njihovih roditelja, prenosi Daily Mail.
U istraživanje je uključeno 5 tisuća tinejdžera u dobi od 12 do 19 godina, a pri tom su upitani o svom odnosu s roditeljima.
Pijenje alkohola u roditeljskoj blizini više šteti, nego pomaže
Ako roditelji nisu bili upućeni u to da su njihova djeca isprobala alkohol te da ga konzumiraju i dalje, to može imati značajan utjecaj na njihovo daljnje odnošenje prema alkoholu.
U odgoju djece najbitnije je da roditelji odgovorno shvate svoju ulogu pogotovo u njhovom najvažnijem razdoblju odrastanja, a to će učiniti velikom podrškom i strpljenjem prema njihovim djelima.
Američko istraživanje koje je prethodilo ovom, pokazalo je da roditelji koji svojoj djeci dopuste da isprobaju alkohol u njihovoj blizini kako bi odgovornije pili ako su se već u to upustili, zapravo nije dobra odluka. Takav način može više naškoditi, nego učiniti dobroga.
Isprobavanje alkohola prije 15. godine povećava mogućnost za ovisnost o alkoholu u kasnijoj dobi, tvrdi National Institute on Alcohol Abuse and Alcoholism found.
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
AUTO
HOROSKOP
MODA