26. LIPNJA 2011. 10:37h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Puno se, i dugo, priča o prehrani koja pomaže u borbi s karcinomom. Prema istraživanju objavljenom u novom broju specijaliziranog časopisa Cancer Research prehrana bogata proteinima, a siromašna ugljikohidratima može smanjiti rizik za razvoj karcinoma i usporiti rast tumorskih stanica koje su u organizmu već prisutne.
Istraživači su različitim vrstama miševa implatirali ljudske tumorske stanice ili tumorske stanice miševa te ih hranili dvijema različitim prehranama – tipičnom zapadnjačkom (55% ugljikohidrata, 23% proteina te 22% masti) te prehranom sličnoj South Beach dijeti (15% ugljikohidrata, 58% proteina te 26% masti). Uočeno je da su tumorske stanice rasle znatno sporije kod miševa hranjenih prehranom sa smanjenim udijelom ugljikohidrata.
Također, miševi predisponirani za karcinom dojke stavljeni su na gore opisana dva prehrambena režima, i gotovo polovina njih koji su bili na zapadnjačkoj prehrani razvila je karcinom dojke unutar prve godine, dok niti jedan među miševima hranjenim visokoproteinskom dijetom nije razvio obolio.
Završava Hrvatski kuharski kup
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
AUTO
MODA
HOROSKOP