AUTOR agencija vlm



29. PROSINCA 2011. 15:54h

Jedite puno voća i povrća i tako spriječite u starosti demenciju

Tekst

Samo manje izmjene u prehrani mogu pomoći kod suzbijanja demencije, pokazalo je istraživanje američkih stručnjaka provedeno na starijim osobama. Njihova je studija tako pokazala da su oni s prehranom obogaćenom omega 3 uljima i vitaminima iz voća i povrća pokazali puno bolje rezultate na testovima pamćenja od sudionika s lošijim prehrambenim navikama.

Ne samo to nego su ljudi u čijoj su krvi pronađene masnoće tipične za slatku i prženu hranu te crveno meso, osim lošijih rezultata, imali i manje moždanog tkiva..

– Ovi se rezultati još moraju potvrditi, no očito je riječ o značajnim podacima jer i najmanja mogućnost da ljudi mogu potencijalno zaustaviti odumiranje moždanih stanica samo time što će promijeniti prehranu fantastična je vijest – izjavio je doktor Gene Bowman sa Sveučilišta Oregon Health & Science koji je proveo istraživanje.