AUTOR Novinar



STUDIJA

25. KOLOVOZA 2008. 17:04h

Kakaovac poboljšava protok krvi u mozgu

Tekst

Znanstvenici smatraju da je za pozitivan učinak zaslužna antioksidativna aktivnost flavanola i da bolji protok krvi štiti od demencije.

Flavanoli iz kakaovca poboljšavaju protok krvi u mozgu, otkriva studija objavljena u časopisu Neuropsychiatric Disease and Treatment, a prenose Vitamini.hr. 

Znanstvenici su utvrdili blagotvorno djelovanje kakaovca na protok krvi u mozgu i u kratkotrajnim i u dugotrajnim ispitivanjima, te smatraju da je za pozitivan učinak zaslužna antioksidativna aktivnost flavanola.

Autori studije ističu da dugotrajan bolji protok krvi ima pozitivan utjecaj na kognitivne sposobnosti, ali i pruža zaštitu od demencije.