22. SIJEčNJA 2012. 16:15h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Ispijanje kave moglo bi utjecati na smanjenje pojave rizika od dijabetesa, otkrili su znastvenici sa Sveučilišta Huazhong. Naime, njihova je studija pokazala kako ovo piće sadrži tri sastojka koja mogu blokirati toksičnu nadogradnju proteina.
Dijabetes tipa 2 javlja se kada tijelo ne proizvodi dovoljno inzulina, a kava čini se sprečava razaranje stanica koje stvaraju inzulin. Upravo iz tog razloga se nadaju kao bi neki od sastojaka kave mogli pomoći u razvoju novih tretmana za liječenje ove bolesti koja iz dana u dan povećava broj svojih žrtava.
- Sastojci koji su u igri nalaze se, zanimljivo je, čak i u kavi bez koefina, tako da u nekim slučajevima bezkofeinska kava ima čak još veći utjecaj na smanjenje rizika od dijabetesa., izjavio je voditeljs studije Kun Huang.
Trenutno su u planu nove studije koje će razjasniti koja je povezanost kave i smanjenja rizika od dijabetesa od kojeg samo u Velikoj Britaniji boluje 2,8 milijuna ljudi, a smatra se da ga čak još milijun osoba ima no nije toga ni svjesno.
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP