AUTOR agencija vlm



23. STUDENOG 2011. 11:01h

Kava može preventivno djelovati na pojavljivanje raka maternice

Tekst

Četiri šalice kave na dan mogu preventivno djelovati na pojavljivanje raka maternice. Prema istraživanju Harvardovog odjela za javno zdravstvo objavljenom u časopisu Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, žene koje piju četiri ili više šalica kave dnevno imaju 25 posto manje šanse da obole od raka maternice, piše Daily Mail

Bilo da se radi o kofeinskoj ili kavi bez kofeina, istraživanje staro 26 godina provedeno na 70.000 žena pokazalo je da kava može spriječiti pojavljivanje opake bolesti. 

Naime, kava smanjuje pojavljivanje hormona koji uzrokuju rak. Istraživač Edward Giovannucci kaže kako kava pomaže kod rakova povezanih s pretilošću, inzulinom i estrogenom. 

- Već je dokazano kako kava zaštitno djeluje na dijabetes zbog svog djelovanja na unošenje inzulina tako da smo pretpostavili da sprječava i pojavljivanje raka - rekao je te dodao kako su laboratorijska istraživanja pokazala kako kava ima više antioksidansa nego većina voća i povrća.