DJELOVANJE KOFEINA
16. VELJAčE 2007. 19:00h
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Vrijedna škola u Zadru: Počinje tečaj za ljubitelje glagoljice
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Tekst
Prema najnovijim istraživanjima ispijanje kave nema utjecaja na povećanje rizika od srčanog udara već možda ima zaštitno djelovanje.
Razne studije proučavale su vezu između konzumacije kave i opasnosti od srčanog udara, ali najnoviji rezultati pokazuju suprotno.
Neki znanstvenici tvrde kako je kava štetna za srce dok su drugi suzdržani.
Medicinsko istraživanje na Sveučilištu Harvard u Bostonu pod vodstvom dr. Sare A. Rosner fokusiralo se na ispitivanje povezanosti crnog napitka i srčanog udara.
Studija je započeta 1987. godine, a obuhvaćala je 3260 Šveđanki u dobi od 40 do 74 godine. Ispitanice su praćene 5 godina i u tom su se razdoblju dogodila 459 srčana udara, od čega 68 sa smrtnim ishodom.
Rezultati su pokazali da žene koje su pile 5 i više šalica kave na dan imaju 32 posto manji rizik od infarkta u odnosu na one koje su pile 4 šalice.
Ima "nekoliko bioloških mehanizama" pomoću kojih bi kava mogla smanjivati rizik od srčanog udara, objašnjava ekipa znanstvenice Rosner.
Kava sadrži fenolske spojeve koji su poznati antioksidansi i mogu reducirati stres, a dokazano je da pomaže tijelu kako bi bolje iskoristilo inzulin te štiti od dijabetesa tipa 2, prenosi Pliva zdravlje.
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP