Povjerenstvo zaključilo da je korist od lijeka Diane 35 veća od rizika
HZZO: Pričom o (ne)pušenju do dopunskog osiguranja
Istraživanje: Nakon izljeva bijesa vjerojatniji srčani udar
PRVA ZARAZA KORONAVIRUSOM Zdravstveni djelatnici u S. Arabiji se zarazili
WHO: Broj žrtava koronavirusa povećan na 20
30. KOLOVOZA 2012. 11:11h
Redovito konzumiranje čokolade može kod muškaraca smanjiti rizik od moždanog udara, pokazalo je švedsko istraživanje čiji su rezultati objavljeni u česopisu Neurology.
Znanstvenici su utvrdili na uzorku od 37 tisuća mukšaraca koje su pratili deset godina, da oni koji su jeli najviše čokolade odnosno prosječno trećinu šalice čokoladnih komadića imaju 17 posto niži rizik od moždanog udara u odnosu na muškarce koji su izbjegavali čokoladu.
Već su ranija istraživanja pokazala da je rizik od nekih bolesti srca i krvnih žila manji kod ljubitelja čokolade.
"Korist od konzumiranja čokolade kod moždanih udara vjerojatno je povezana s flavonoidima u čokoladi", napisala je voditeljica istraživanja Susanna Larsson s Karolinska instituta u Stockholmu u znanstvenom radu.
Već su ranija istraživanja upućivala na mogućnost da flavonoidi djeluju kao antioksidansi s pozitivnim učincima na krvni tlak, kolesterol i krvne žile.
Ipak, neurolog Richard Libman s Cushingova instituta u Manhassetu u državi New York upozorava da se ta informacija treba primiti sa zrncem razuma jer je teorija o pozitivnom učinku flavonoida još uvijek samo teorija. (Hina)
Dnevni horoskop za 24.5.2013.
VELIKO ISTRAŽIVANJE OTKRIVA Ovo su neke od najreligioznijih zemalja Svijeta
UZNEMIRUJUĆI VIDEO: Liječnici mu rekonstruirali lice, čeljust i očne duplje
Dnevni horoskop za 23.05.2013.
VIDEO/FOTO: Srušio se veliki most, auti i ljudi upali u rijeku
NASA: Privatne tvrtke zainteresirane za misije na Mjesecu
Dnevni horoskop za 22.05.2013.
Solarni zrakoplov završio drugu etapu puta po SAD-u
Povjerenstvo zaključilo da je korist od lijeka Diane 35 veća od rizika
UKLETA REZIDENCIJA Duhovi zaposjeli kuću japanskog premijera
SPORNA ODLUKA Australija ubija tisuće divljih konja
LED SE RASPADA Rusija evakuira znanstvenike s Arktika zbog otapanja leda
Video koji je pogledan više od 6 milijuna puta! Uz današnje visoke cijene goriva malo tko ne pristao pjevati za besplatan spremnik benzina. Upravo na to pristao je jedan bračni par i pritom nasmijao mnoge.
Bill Withers: Ain't no sunshine!
Samo je jedno
Zdravko Mamić izvrijeđao ministra Jovanovića