AUTOR agencija vlm
FOTO: Arhiv


24. RUJNA 2010. 11:12h

Manje obroka dnevno jamči i manje kilograma

Tekst

Konzumacija tri obroka dnevno umjesto šest mogla bi biti tajna formula uspješnog mršavljenja, barem tako tvrde američki znanstvenici.

Sjesti i u miru pojesti tri obroka dnevno puno je učinkovitija strategija mršavljenja od nasumičnog grickanja manjih obroka, tvrdi se u američkoj studiji objavljenoj u časopisu Obesity.

Naime, istraživači sa Sveučilišta Purdue Indiana otkrili su kako se pretili muškarci na niskokaloričnim visokoproteinskim dijetama osjećaju zadovoljnije i manje su gladni kada jedu tri puta dnevno nego kada jedu šest puta na dan.

To se izravno kosi s raširenim vjerovanjem kako je mnogo bolje jesti više manjih obroka dnevno.

- Ti mali obroci o kojima svi govore, čini se, nisu toliko korisni što se tiče kontrole apetita - izjavila je doktorica Heather Leidy, glavna istraživačica i voditeljica studije.

Njihova je studija naime pokazala kako frekvencija jedenja nije utjecala na apetit u skupine koja je bila na normalnoj prehrani, no primijećeno je da se muškarci koji su provodili visokoproteinsku dijetu potkraj dana osjećaju sitije ako su jeli samo tri puta dnevno.

- Već je prije ustanovljeno kako je visokoproteinska prehrana bolja za kontrolu apetita iako, napominjem, ovdje nije riječ o Atkinsonovoj dijeti - objasnila je Leidy dodavši kako je bitno da se u prehrani dobiva dovoljna količina vlakana, voća i povrća.