REZULTATI STUDIJE
22. OžUJKA 2010. 08:46h
Dizajnerski osvježivač zraka kao poklon za Valentinovo
FBI o Jobsu: Priznao uživanje droga, ali nije bio član komunističke partije
Hotel Turist prvi je hotel u kontinentalnoj Hrvatskoj s halal certifikatom
Stručnjaci upozorili: Štedne žarulje mogu biti kancerogene
Ljubitelji životinja u Vukovaru spašavaju pse i mačke od smrzavanja
Tekst
Najnovija studija pokazuje da žene koje jedu mediteransku hranu češće zatrudne nakon liječenja neplodnosti.
Žene sklone mediteranskoj prehrani bogatoj ribom, povrćem i biljnim uljima češće zatrudne nakon liječenja neplodnosti, pokazuje najnovija studija.
Nizozemski stručnjaci otkrili su kako su među 161 parom koji se liječio od neplodnosti, žene koje su jele mediteransku hranu imale 40 posto više izgleda za začeće od onih koje se nisu hranile na taj način.
Istraživanje, objavljeno u časopisu Fertility and Sterility, samo po sebi ne potvrđuje da prehrana povećava šanse za uspjeh liječenja neplodnosti.
Riječ je o 'studiji opažanja' u kojoj su znanstvenici pitali parove o njihovim prehrambenim navikama, podijelili ih prema tome u skupine i pratili uspjeh u liječenju neplodnosti. Takve studije ne omogućavaju zaključivanje po načelu 'uzrok-posljedica', ali ističu moguću ulogu prehrane u liječenju neplodnosti, kažu stručnjaci predvođeni dr. Regine Steegers-Theunisses s Medicinskog fakulteta Erazmova sveučilišta u Rotterdamu.
Mediteranska i tzv. zdrava prehrana imaju brojne sličnosti, no nekoliko je mogućih načina na koji bi ona prva mogla utjecati na uspjeh liječenja neplodnosti, kažu znanstvenici i kao jedan od njih navode visoki unos biljnih ulja.
Omega-6 kiseline iz tih ulja, naime, preteče su hormona prostaglandina koji utječe na menstrualni ciklus, ovulaciju i održavanje trudnoće.
Osim toga, studijom je utvrđeno da su žene čija je prehrana bila slična mediteranskoj imale više vitamina B6, koji prema ranijim istraživanjima povećava šanse za začećem.
FOTO: Chicago Auto Show ove godine slavi 111. rođendan
Pročitajte horoskop za 10. veljače 2012.
Stručnjaci upozorili: Štedne žarulje mogu biti kancerogene
Žene lažu da imaju četiri do šest kilograma manje
Ne znate kuhati? Nema problema, (na)učit ćete s nama
Mary Katrantzou dizajnirala kolekciju za Top Shop
Kauč je postao statusni simbol svakog doma
FBI o Jobsu: Priznao uživanje droga, ali nije bio član komunističke partije
Proslavite Valentinovo uz zagrebački štih u Kaptolskoj kleti
Dizajnerski osvježivač zraka kao poklon za Valentinovo
Little Wonder Selme Štrkljević
Hotel Turist prvi je hotel u kontinentalnoj Hrvatskoj s halal certifikatomKomentiraj

ZANIMLJIVOSTI
HOROSKOP
ZDRAVLJE