DIJABETES
29. SRPNJA 2008. 17:55h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Nedavne studije pokazale su da dnevno konzumiranje naranče ili njenog soka može kod većine žena dovesti do oboljenja od dijabetesa.
Dnevno ispijanje soka od naranče kod većine žena može izazvati jedan od tipova dijabetesa, pokazale su nove studije američke agencije Diabetes Care.
Dok ispijate sok od naranče u nadi da ćete imati dovoljno C-vitamina da se ne prehladite, on u krv dovodi višak šećera koji u više od 18 posto slučajeva može dovesti do oboljenja od dijabetesa.
Uz to, samim time što jedete naranču, čak i nepreoblikovanu u sok, rizik od dobivanja ove kronične bolesti iznosi također 18 posto.
Mladi znanstvenici s medicinskog odjela američkog Sveučilišta u Harvardu istraživanjem su došli do saznanja da više od 70,000 žena u Americi ima naviku svakodnevnog ispijanja narančinog soka.
Isto tako, došli su do saznanja da svakodnevnim ispijanjem samo jedne čaše tog istog soka rizik od dobivanja dijabetesa iznosi čak 24 posto.
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP