29. LIPNJA 2010. 22:55h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Umjerenom fizičkom aktivnošću, kao što je obavljanje kućanskih poslova, žene mogu smanjiti rizik od raka dojke, sugerira novo istraživanje. Studija na više od 200.000 žena iz devet europskih zemalja otkrila je da kućanski poslovi više štite od raka nego bavljenje sportom. Kućanski poslovi mogu smanjiti rizik od raka dojke za 30 posto u žena prije menopauze i 20 posto u žena poslije menopauze.
Žene koje su sudjelovale u istraživanju provodile su prosječno 16 do 17 sati tjedno kuhajući, čisteći i perući. Autori kažu da njihovi rezultati pokazuju kako je umjerena fizička aktivnost, kao što su kućanski poslovi, važnija nego rjeđe, ali intenzivnije vježbanje. Dr. Lesley Walker iz britanskog Cancer Researcha kaže da je već bilo poznato kako žene koje održavaju zdravu težinu rjeđe dobivaju rak dojke.
Ovo je istraživanje pokazalo da je bitna i fizička aktivnost. Zato preporučuje muškarcima i ženama da redovito vježbaju i održavaju zdravu težinu kako bi pomogli u sprečavanju raka. Ovo je istraživanje objavljeno u časopisu Cancer Epidemiology Biomarkers and Prevention.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP