26. KOLOVOZA 2010. 11:36h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Brokula, špinat, blitva, kupus... sve što je zeleno ili lisnato pomaže u smanjenju rizika od dijabetesa tipa 2, i to čak za 14 posto, pokazala je najnovija studija Sveučilišta Leicester. Riječ je, naime, o povrću bogatom antioksidansima i magnezijem, koje je izravno povezano sa smanjenjem stupnjeva dijabetesa.
Provedeno je istraživanje tako otkrilo kako osobe koje su konzumirale više od jednog obroka zelenog povrća dnevno imaju manji rizik od pojave dijabetesa nego oni koji su ga jedva jeli.
I dok je zaključak kako ubacivanje određenog povrća u prehranu može imati zaštitnički učinak, studije provedene s vitaminskim nadomjescima dale su razočaravajuće rezultate. Naime, nije otkrivena nikakva značajna dobrobit od konzumiranja takvih dodataka.
Trenutačne su preporuke u Velikoj Britaniji da se dnevno konzumira pet porcija voća i povrća.
- Pokazalo se kako su promjene u stilu življenja itekako važan faktor u prevenciji dijabetesa tipa 2 - stoji u studiji objavljenoj u časopisu British Medical Journal.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP