11. KOLOVOZA 2010. 15:03h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Pad temperature mnogima, posebno ljeti, obično znači olakšanje, no stručnjaci upozoravaju kako također kriju i potencijalnu opasnost od srčanog udara. Prema njihovim podacima studije objavljene u britanskom časopisu Medical Journal, uz pad od samo jednog stupnja Celzija broj srčanih udara poveća se za čak 200.
Najveći je rizik unutar dva tjedna od pada dnevnih temperatura, s tim da su najpodložniji negativnim efektima ovih promjena starije osobe i srčani bolesnici. Suprotno vjerovanjima, rast temperature ne stvara nikakav dodatni rizik po ovom pitanju.
Jedan od istraživača Krishnan Bhaskaran iz londonske School of Hygiene and Tropical Medicine utvrdio je kako će u narednih 28 dana u Britaniji doći do porasta od dva posto rizika od srčanih udara za svaki stupanj pada temperature.
Istraživači su analizirali podatke 84 tisuće bolničkih intervencija između 2003. i 2006. godine u Engleskoj i Walesu, a između ostalog otkriveno je kako manji rizik od oboljenja imaju osobe koje su dugoročno uzimale aspirin.
Prethodna su pak istraživanja pokazala kako izloženost hladnijim temperaturama povisuje krvni tlak.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP