RAZINA ŽELJEZA
15. VELJAčE 2007. 19:01h
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Vrijedna škola u Zadru: Počinje tečaj za ljubitelje glagoljice
Kineski milijunaši preko oglasa traže žene
Tekst
Nova studija preporučuje doniranje krvi, jer time može doći do smanjenja zaliha željeza, što pozitivno utječe na stanje žila.
Znanstvena studija provedena je na 1227 ispitanika u dobi od 43 do 87 godina, kojima je zbog suženja perifernih krvnih žila bio oslabljen dotok krvi do ekstremiteta.
Rezultati su pokazali da ispitanici stari između 43 i 61 godine zbog davanja krvi, a time i smanjenja željeza imaju manju vjerojatnost rizika od srčanog udara i drugih zdravstvenih tegoba. Također je zamječeno i smanjenje broja smrtnih slučajeva.
Istraživači tvrde kako je smanjenje razine željeza moguće postići i ograničenjima u prehrani te lijekovima, međutim za potrebu dobivenih rezultata potrebno je provesti daljnja istraživanja.
Rezultate studije je objavio Journal of the American Medical Association.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
AUTO
GASTRO
HOROSKOP