RAK DOJKE

18. SRPNJA 2007. 17:10h

Prehrana bogata voćem ne sprječava karcinome

Tekst

Komentari

Prema najnovijem istraživanju čini se da prehrana bogata voćem i povrćem ipak ne sprječava nastanak određenih vrsta karcinoma.

Rezultati istraživanja objavljeni jučer pokazuju kako prehrana bogata voćem i povrćem ne pomaže kod sprječavanja raka dojki. 

Studija je pratila prehranu 3,088 američkih žena. Polovica njih je u svoju prehranu uvrstila 5 obroka voća i povrća dnevno, a druga je polovica udvostručila njihov unos.

Žene koje su konzumirale duplu količinu voća i povrća pokazalo se nemaju ništa manju vjerojatnost oboljenja od raka dojki od druge skupine žena.

Ovo je istraživanje u znanstvenim krugovima pokrenulo debatu o utjecaju prehrane na sprječavanje raka te se planira provođenje još nekih studija, prenosi Reuters.