11. KOLOVOZA 2010. 16:52h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Bez obzira koliko se roditeljima činilo sigurnije voziti svoje mališane do škole, za njihovo je zdravlje bolje, tvrde znanstvenici, u školu ići pješice. Prema rezultatima studije Sveučilišta Buffalo hodanje do škole ujutro smanjuje stres školskog dana.
Kako objašnjavaju, za ispita djeca koju su roditelji vozili do škole često imaju povišeni krvni tlak i to čak tri puta viši od onih koji su šetali. Izmjeren im je i dvostruko veći nivo stresa od onog kod aktivnih učenika.
– Proces kardiovaskularnih bolesti počinje u djetinjstvu, tako da je svaki način za koji otkrijemo da ga sprečava ili smanjuje značajan korak u zdravstvenoj skrbi – izjavio je jedan od istraživača koji su vodili studiju profesor James Roemmich. S obzirom na to da nije poznato koliko dobar učinak šetnje traje, profesori i roditelji moraju osigurati djeci kretanje ili igru i kasnije u danu.
Studija, objavljena u posljednjem broju časopisa Medicine & Science in Sports & Exercise, provedena je na 20 djevojčica i 20 dječaka u dobi od deset do 14 godina.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
GASTRO
AUTO
HOROSKOP