26. SIJEčNJA 2011. 12:52h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Kontrolirajte probleme s tlakom već za stolom konzumirajući veće količine bobičastog voća. Dakako ne u aromatiziranim oblicima, kolačima i sokovima, nego u prirodnom obliku i što svježije.
Skupina znanstvenika na sveučilištu Harvard istraživala je prisutnost antocijanina u bobičastim plodovima te zaključila da imaju veliku ulogu u arterijskoj hipertenziji, donosi Pourfemme.
Istraživanje koje je proveo profesor Eric Rimm objavljeno je u American Journal of Clinical Nutritionu, a temelji se na promatranju 181.000 dobrovoljaca, muškaraca i žena, a u sklopu programa američkoga javnog zdravstva Health Study el’Health Professionals Follow-up Study.
Studija je provedena u 14 godina, a prikupljeni su vrlo zanimljivi podaci koje proizlaze iz konzumacije jagoda i borovnica. Osim blagotvornog učinka na snižavanje visokog tlaka, jagode su vrlo dobre za poboljšanje memorije.
Tijekom ispitivanja 35.000 dobrovoljaca uspjelo je kontrolirati razvoj hipertenzije unosom hrane bogate flavonoidima koja smanjuje rizik od bolesti cirkulacijskog sustava. Osim bobičastog voća konzumirali su čaj, sok od naranče, jabuke, crno vino...
Znanstvenici su analizirali njihove nalaze te kod osam posto ispitanika koji su imali problema s tlakom zabilježili znatno bolje rezultate nego onih koji su ove namirnice konzumirali u manjim količinama.
Perwoll FASHION.HR cruise collection i ove godine na Braču
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
HOROSKOP
AUTO
HOROSKOP