31. KOLOVOZA 2010. 10:34h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Osobe koje su na radnom mjestu izložene utjecaju stresa imaju povećane izglede za obolijevanje od dijabetesa tipa 2, otkrili su izraelski znanstvenici. Istraživači sa sveučilišta u Tel Avivu svoje zaključke temelje na praćenju zdravlja 677 zaposlenih osoba srednje životne dobi.
Pokazalo se kako osobe pogođene stresom u odnosu na ostale ispitanike (a uzimajući u obzir i druge čimbenike poput pretilosti, dobi i spola) imaju gotovo dvostruko veći rizik za dijabetes tipa 2.
Kad su eliminirali utjecaj povišenog krvnog tlaka, istraživači su utvrdili da stres na radnom mjestu može učetverostručiti izglede za dijabetes tipa 2. Znanstvenici u stručnom časopisu Psychosomatic Medicine dodaju kako su već ranije studije pokazale da stres povećava rizik za kardiovaskularne bolesti, poremećaje sna i smanjenje plodnosti. Prema riječima stručnjaka, štetan utjecaj kroničnog stresa moguće je smanjiti tjelovježbom, dovoljnom količinom sna i pravilnom prehranom.
Perwoll FASHION.HR cruise collection i ove godine na Braču
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
HOROSKOP
AUTO
HOROSKOP