JASNO I GLASNO
3. STUDENOG 2009. 13:17h
Tekst
Čak i rad televizora u pozadini, iako ga dijete ne gleda, također je povezano s agresivnim ponašanjem vašeg djeteta. Pripazite na to.
Što više televizijskog programa neko trogodišnje dijete gleda, veća je vjerojatnost da će se on ili ona agresivnije ponašati, rezultati su američkog istraživanja.
Čak i rad televizora u pozadini, iako ga dijete ne gleda, također je povezano s agresivnim ponašanjem iako ta veza nije toliko jaka kao pri izravnom gledanju, rekla je Jennifer Manganello sa sveučilišta u Albanyju, država New York.
- Roditelji bi trebali biti pametni i oprezni s upotrebom televizije. Morali bi djeci ograničiti gledanje i obratiti pozornost na sadržaj programa - dodala je.
Istraživanje trajalo dvije godine
U istraživanje je bilo uključeno 3,128 majki iz 20 američkih gradova koje su rodile između 1998. i 2000. godine. Njihovi trogodišnjaci u prosjeku su gledali televiziju tri sata na dan, a televizor je u kućanstvu bio upaljen pet sati.
Nakon što su u istraživanje uključeni od prije poznati čimbenici povezani s agresivnim ponašanjem, kao što je život u nasilnoj četvrti, gledanje televizije i upaljen televizor u kućanstvu značajno su ispali povezani s agresivnim ponašanjem, udaranjem drugih, neposluhom i vrištanjem.
Djeca mlađa od dvije godine ne trebaju gledati TV
Američka udruga pedijatara preporuča da djeca mlađa od dvije godine uopće ne gledaju televiziju, a ona starija manje od dva sata na dan.
Nekoliko je načina na koji televizija utječe na ponašanje djece. Ona mogu vidjeti nasilje na programu, a vrijeme provedeno pred televizorom znači manje vremena za ponašanja koja pomažu pozitivnom razvoju, poput igre i čitanja.
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Više od 70 posto Hrvata smatra da su pogriješili u izboru obrazovanja
Dnevni horoskop za 23. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 22. svibnja 2012.
Dnevni horoskop za 20. svibanj 2012.
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
Tilda Swinton pozirala za modni transseksualni časopis Candy
Dnevni horoskop za 18. svibnja 2012.
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Osotjić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Modna izložba Loredane Bahorić oduševila posjetitelje Noir Festa
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
ZANIMLJIVOSTI
HOROSKOP
ZDRAVLJE