DOBRA VIJEST ZA SLADOKUSCE

8. LISTOPADA 2007. 15:31h

Tjestenina i kolači ne debljaju!

Tekst

Znanstvenici su proučavali prehrambene navike i zdravlje nekoliko tisuća ljudi.

Nova studija o prehrani i zdravlju pokazala je da hrana bogata škrobom i šećerima čini ljude zdravima i mršavima.

 

Velika većina hit-dijeta koje su se pojavile u posljednje vrijeme, drže se načela kako borba sa suvišnim kilogramima mora uključivati smanjenje unosa ugljikohidrata koji se nalaze u kruhu, kolačima, krumpiru, tjestenini i sličnim namirnicama.

- Takva jedna anti-ugljikohidratna histerija je obična glupost - tvrdi profesor Glenn Gaesser.

Gaesser je analizirao 12-ak istraživanja, kojima su znanstvenici proučavali prehrambene navike i zdravlje nekoliko tisuća ljudi.

Glenn nije uspio dokazati vezu između debljine i konzumacije ugljikohidrata. Baš suprotno, istraživanje je pokazalo da ljudi koji se često hrane namirnicama bogatim ugljikohidratima imaju bolje zdravlje i mršaviji su od onih osoba koje smanjuju unos ugljikohidrata.

Profesor Glenn Gaesser tvrdi kako je za gubitak kilograma ključno hraniti se namirnicama bogatim dijetalnim vlaknima, redovno se baviti tjelovježbom i konzumirati mliječne proizvode s manje mliječne masti, prenosi DailyMail.