NOVA STUDIJA
10. STUDENOG 2009. 12:59h
Kiseli kupus - najbolja namirnica za ekstremne hladnoće
Ne vodite djecu vani ako je temperatura ispod -10 Celzijevih stupnjeva
Zdravija prehrana i vježbanje tri puta tjedno čine čuda...
Testiranje organizma preko netretirane kose
Časopis Student BMJ: Porastao broj umirovljenika oboljelih od HIV-a
Tekst
Nemasna prehrana bogata ugljikohidratima pomaže u gubitku težine, te ljude čini sretnijima od onih koji se hrane s manje ugljikohidrata.
Dodajte kruh: nemasna prehrana bogata ugljikohidratima pomaže u gubitku težine, te ljude čini sretnijima od onih koji se hrane s manje ugljikohidrata, ali s više mesa i mliječnih proizvoda, objavljeno je u utorak u studiji australskih znanstvenika.
U istraživanju je sudjelovalo 106 pretilih ljudi, između 24 i 64 godine, koji su godinu dana bili podvrgnuti dvama dijetnim načinima prehrane: prvim bez masnoća, ali bogatim ugljikohidratima, s kruhom, tjesteninom i rižom, i drugim s malo ugljikohidrata i više mesa i mliječnih proizvoda.
Ustanovljeno je da su ispitanici prosječno izgubili 13,7 kilograma svaki, ali bez značajnije razlike između skupina. Međutim, kod onih s prehranom bogatom ugljikohidratima zabilježeno je značajno manje ljutnje, agresivnosti, depresije i zbunjenosti, objavljeno je u časopisu "Archives of Internal Medicine".
Žene lažu da imaju četiri do šest kilograma manje
Mary Katrantzou dizajnirala kolekciju za Top Shop
Pomoć Splitu: Snimili video s objašnjenjem kako koristiti lopatu za snijeg
Little Wonder Selme Štrkljević
Pročitajte horoskop za 10. veljače 2012.
Stručnjaci upozorili: Štedne žarulje mogu biti kancerogene
Dizajnerski osvježivač zraka kao poklon za Valentinovo
Kozmetičke kuće lansirale prigodne eliksire za Valentinovo
FBI o Jobsu: Priznao uživanje droga, ali nije bio član komunističke partije
Ne znate kuhati? Nema problema, (na)učit ćete s nama
Hotel Turist prvi je hotel u kontinentalnoj Hrvatskoj s halal certifikatom
Kauč je postao statusni simbol svakog domaKomentiraj

HOROSKOP
AUTO
ZDRAVLJE