31. SRPNJA 2010. 22:33h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Žene srednje dobi koje uzimaju dodatke kalcija za čvršće kosti imaju 30 posto veći rizik od srčanog udara, upozoravaju sa Sveučilišta Aberdeen i Auckland u N. Zelandu. Novo istraživanje na 12000 ljudi pokazuje da oni koji uzimaju dodatke imaju i veći rizik od moždanog udara.
Dodaci kalcija povećavaju razinu kalcija u krvi što ima negativan utjecaj na kardiovaskularni sustav. Stručnjaci vjeruju da visoke razine dovode do kaljenja arterija. Studija je objavljena na stranici British Medical Journala
Završava Hrvatski kuharski kup
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
AUTO
MODA
HOROSKOP