8. SIJEčNJA 2012. 10:24h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Starije osobe koje su koristile vitamin B12 i folnu kiselinu kao dodatke prehrani tijekom dvije godine pokazali su znatna poboljšanja na testovima kratkoročne i dugoročne memorije za razliku od onih koji nisu konzumirali vitamine, objavljeno je u studiji australskog Nacionalnog Sveučilišta.
- Iako se nekome neće činiti tako važnim, rezultati itekako ohrabljuju jer otvaraju mogućnost da se ovim dodacima prehrani produši i poboljša zdravlje kako fizičko tako i mentalno u starijoj dobi., objasnila je voditeljica studije Janine Walker za Reuters.
U istraživanju je sudjelovalo preko 700 ljudi u dobi od 60 do 74 godine, a uključene su osobe koje su pokazale znakove depresije ali bez dijagnoze kliničke depresije. Nakon dvanaest mjeseci se činilo da nema nekih poboljšanja među grupama no poslije dvije godine zabilježeni su bolji rezultati na memorijskim testovima, uključujući i područja pažnje i brzine, objavljeno je u američkom časopisu Clinical Nutrition.
Završava Hrvatski kuharski kup
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
AUTO
MODA
HOROSKOP