TEKST: A.Z.



STUDIJA POTVRDILA:

2. SIJEčNJA 2009. 23:24h

Vitaminski dodaci nas ne štite od karcinoma

Tekst

Znanstvenici su proveli studiju koja je otkrila da vitamini C i E kao i beta karoten nemaju nikakav utjecaj na prevenciju karcinoma.

Konzumiranje vitaminskih dodataka prehrani, čak i po nekoliko godina, ne smanjuje našu vjerojatnost oboljenja od karcinoma, pokazalo je novo istraživanje, javlja DailyMail.

-.--.-
Znanstvenici su proveli studiju koja je otkrila da vitamini C i E kao i beta karoten nemaju nikakav utjecaj na prevenciju karcinoma.

Ova studija koju su proveli znanstvenici sa Harvard Medical School u Bostonu potvrdila je rezultate dviju prijašnjih studija koje su također dale jednake rezultate.

Prehrana bogata voćem i povrćem uistinu smanjuje vjerojatnost oboljenja od karcinoma, međutim, konzumacija vitaminskih dodataka prehrani to ne čini, zaključili su stručnjaci.

Komentiraj

bottom
Trenutno nema upisanih komentara.




Članke mogu komentirati samo članovi kluba.

Prijavite se ili registrirajte u klub. Registracija je besplatna.

  Login
  Lozinka