10. VELJAčE 2011. 15:21h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Novorođenu djecu koju su hranili adaptiranim lijekom i uveli krutu hranu prije nego što su navršila četiri mjeseca imaju čak šest puta veće šanse za pretilost u svojoj trećoj godini, pokazuje istraživanje provedeno u Children's Hospital Bostonu, objavljeno na internetu, koje će u ožujku biti objavljeno u časopisu Pediatrics.
– Naši rezultati poklapaju se sa smjernicama American Academy of Pediatricsa prema kojima se s uvođenjem krute hrane valja pričekati barem do navršena četiri mjeseca djetetova života – navodi autorica studije dr. Susanna Y. Huh, pedijatrijska gastroenterologinja u Children's Hospital Bostonu. Rano usvojene prehrambene navike imaju znatan utjecaj na prehranu i težinu sve do odrasle dobi, podsjećaju stručnjaci. Za ovu studiju znanstvenici su pratili 847 djece u projektu Viva, koji dugoročno proučava žene i njihovu djecu.
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Dnevni horoskop za 16. svibnja 2012.
HOROSKOP
AUTO
HOROSKOP