GRČKI ZNANSTVENICI TVRDE
3. SRPNJA 2008. 13:20h
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
Jedite ribu, piletinu i orašaste plodove i spriječite razvoj Alzheimera
Zdrav doručak može smanjiti rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2
Slabije ćete pamtiti ako jedete previše `slatkog`
Djeca koja piju vodu razvijaju zdravije prehrambene navike
Tekst
Grčki znanstvenici koji su proveli studiju tvrde da nekoliko šalica zelenog čaja dnevno može spriječiti razvoj nekih srčanih bolesti.
Rezultati istraživanja objavljeni su u stručnom časopisu European Journal of Cardiovascular Prevention and Rehabilitation. Pokazuju da zeleni čaj poboljšava protok krvi i sposobnost arterija da se prošire, rekao je kardiolog atenskog sveučilišta Charalambos Vlachopulos koji je s kolegama radio na istraživanju.
Grčki znanstvenici tvrde da je zeleni čaj bolji od crnoga, koji je također iznimno zdrav za kardiovaskularni sustav, no zeleni smatraju djelotvornijim zbog većih količina korisnih sastojaka - tzv. flavonoida, s obzirom da se neki flavonoidi tijekom procesa oksidacije crnoga čaja izgube. Poznato je da flavonoida ima u kakau, rajčicama i grejpu.
"Učinak povoljnog djelovanja zelenog čaja na kardiovaskularni sustav kod dobrovoljaca je bio vidljiv već u roku od pola sata", izvijestio je dr. Vlachopulos.
Perwoll FASHION.HR cruise collection i ove godine na Braču
Završava Hrvatski kuharski kup
Dnevni horoskop za 27. svibanj 2012.
IRB: Kristlanka struktura otkriva fleksibilnost molekule proteina
Slovenka zatražila socijalnu pomoć pa 'otkrila' da ima 16 milijuna eura
Facebook pokreće svoju liniju pametnih telefona
FOTO: Uz koktele predstavljeni trendovi za ljeto u Garden Mall-u
Dnevni horoskop za 26. svibnja 2012.
FOTO: Ester Berišić nova je Kraljica Hrvatske
Dnevni horoskop za 24. svibnja 2012.
Snimljena milenijska fotografija SOS Dječjeg sela Hrvatska
Ostojić: Javne zdravstvene akcije mogu utvrditi dijagnozu raka u ranoj fazi
HOROSKOP
AUTO
HOROSKOP