SAD: Liječnička udruga debljinu proglasila bolešću
Japan ukinuo preporuku cjepiva za HPV
EK financirala najmodernije rješenje za pomoć starijim osoba
Kratke šetnje smanjuju rizik od dijabetesa
Kirurzi zagrebačkog "Merkura" pomažu beogradskim kolegama
6. RUJNA 2012. 17:28h
Omega 3 masne kiseline i živa koji se nalaze u mesu ribe čini se da imaju suprostavljeni učinak na zdravlje srca, pokazalo je istraživanje provedeno na sjeveru Europe.
Znanstvenici, čiji su zaključci objavljeni u časopisu American journal of Clinical Nutrition, proučili su podatke više od 1600 švedskih i finskih muškaraca i utvrdili da muškarci s visokim razinama žive u tijelu imaju povećani rizik od srčanog udara dok oni koji imaju visoku koncentraciju omege 3 imaju nizak rizik.
Prehrana koja uključuje ribu smatra se zdravom no odnos potencijalnih rizika i koristi dva sastojka nije jasan. Znanstvenica Maria Wennberg, koja je vodila istraživanje, kazala je kako postoje načini da se prirodnim putem dođe do ribljeg ulja bez da se istodobno unosi i živa.
"Jedenje ribe dva do tri puta tjedno s najmanje jednim obrokom masne ribe koja ne spada u grabljivice (poput lososa) te konzumiranje mesa grabljivica ne češće od jednom tjedno može se preporučiti", kaže Wennberg s švedskog sveučilišta Umea.
Ribe grabljivice na vrhu su su prehrambenog lanca kao predatori koji stoga koncentriraju živu iz okoliša u svom tkivu. (Hina)
SAD: Liječnička udruga debljinu proglasila bolešću
ZASIĆENI POLITIČARIMA Mačak Morris kandidat za gradonačelnika
Dnevni horoskop za 18.06.2013.
UKLJUČITE SE U NEO NASA pozvala na praćenje potencijalno opasnih asteroida
Samoa Air uvodi klasu XL za debele
VIDEO: UŽAS NA CESTI Snimio trenutak u kojem munja udara u majku i kći
BIZARAN POTHVAT Poljakinja namjerava spavati sa 100 tisuća muškaraca!
PODVLAČENJE TEKTONSKIH PLOČA Europa i Sjeverna Amerika će se sudariti
Dnevni horoskop za 17.06.2013.
FOTO: SPLIT CITY FASHION Održano natjecanje mladih dizajnera
Japan ukinuo preporuku cjepiva za HPV
Solar Impulse nastavlja letjeti iznad SAD
Video koji je pogledan više od 6 milijuna puta! Uz današnje visoke cijene goriva malo tko ne pristao pjevati za besplatan spremnik benzina. Upravo na to pristao je jedan bračni par i pritom nasmijao mnoge.
Bill Withers: Ain't no sunshine!
Samo je jedno
Zdravko Mamić izvrijeđao ministra Jovanovića